CaRi Kt SiNi

Friday 11 May 2012

Dedikasi buat teman FBku ~> Ellyzz Katrina <~

LaRa HaTi...

Kini..
Ku kembali ke daerah itu
Menyelusuri ruang-ruang hatiku
Yang kelam....
Yang suram...
Tanpa dia disisi

Hatiku hancur berantakan
Aku dipermainkan
Aku dikhianati
Aku disakiti
Oleh insan yang ku sayang

Kini..
Aku sedar aku bukan siapa-siapa dihatimu
Aku tak setabah Siti Khadijah yang kau kagumi
Aku tak secantik bidadari kayangan
Aku tak sehebat dia yang kau puja
Aku juga manusia biasa
Punya hati dan perasaan 
Ingin disayangi
Ingin dicintai
Ingin dikasihi
Andai ini suratan yang maha esa
 Aku redha...

Pergilah duka pergilah sengsara
Tak ingin aku berpaling lagi
Biar ku bawa hati yang lara ini 
Bersama kenangan manis tak kan ku lupa
Kenangan pahit menghentam dijiwa

(Nurkilan terpelihara)

0 comments:

CoPyRiGhT©2010-2011All Right Reserved By MaMaLyNn