CaRi Kt SiNi

Monday 17 October 2011

Today's Activities

Walaupun sepatutnya hari nie aku bercuti, tapi jabatan ku ada menganjurkan satu bengkel penulisan.. mau tak mau kana jugak ettend.. "THE SECRETOF EFFECTIVE WRITING" By Paul S. Sochaczewski U.S Travel Writer and Former Peace Corps. Volunteer in Sarawak.


 Selesai aja bengkel tersebut aku bergegas pulang. Biasa lah nama pun cuti apa barang duk ingat hal-hal kerja lagi time-time nie. Lepas antar Officemate balik, aku terus ke rumah maklang... rindukan si kecik IRDINA SOFEA. Lagi pula ada kiriman dari Aunty Wani n Aunty Inni buat si kecik tu..
Ralit duk main dengan si kecik nie jam dah pun pukul 1.30 aku trus ke sekolah menjemput anakku Isma pulang. Erm.... akai demam dia mai lagi...  2 minggu lepas abah dia kna, kali nie aku plak kna getah nk makan KFC.. hu hu hu... kerana kasih aku turutkan..After makan KFC  terus  ke Jabatan Pendaftaran Negara dekat Jawi.. entah malaon mana tah yg tibai ic, brukband aku .. x pasai-pasai melayang 60 hengget denda ic hilang... hampes pnya orang menyusahkan aku aje.. Sebulan jugak la aku ke hulu hilir tanpa ic. Kebetulan petang td tak ada apa nk buat aku ajak la Muhammad Isma dengan Chutah jogging. Lama dh rasanya tak berjogging nih... Destinasi wajib aku la.. Taman Sanglang juga dikenali dengan Taman JPS. Tempat lepak aku tiap2 petang lepas balik kerja.. Tempat jatuh lagi dikenang... cewah.... tempat sejarah nih...  dulu waktu sekolah kalu rasa nk ponteng  tempat nie la aku ngan kawan2 singgah.. ha ha ha... banyak kenangan dengan kawan-kawan kt situ... uiks, mengimbau kenangan lalu la plak... no no no... simpan ketat-ketat kenangan tersebut he he he...


0 comments:

CoPyRiGhT©2010-2011All Right Reserved By MaMaLyNn